today morning,
my mom go back to ktn...
bcuz of my brother!
he,
go 'guang hua' to join d 'che ling' class
and the most hated one is..
he bring the phone with him!!
and,
now,
i stay with my grandparents..
in batu pahat..
what a pity!
Thursday, September 9, 2010
Wednesday, September 8, 2010
prefect~
this is my pelatih..
wonleng,me,pinyuan
MAJLIS PELANTIKAN--2010
majlis pelantikan
after majlis pelantikan
in the canteen..
mushroom head(脫褲)--chuipei
cute q
hahax
sorpo--weixuan
blek
=]
banana phan--Jp
吃吃吃,肥死你啊!
up left:yanpeng,weixuan,liling
down left:nicole koi,wonleng,chuhui,xinyee
Tuesday, September 7, 2010
ecm--31.8.10,b.pahat--5.9.10
tuesday,
is national day
is holiday too,
so...
we go out 'hang gai'
with yunxi,yinfang,yuenchian,chuipei,michell,yunxuan,my brother,pu_xien,wenloon n jonathan
we watch PCKthe movie at 1pm
very very funny~
then,
they go living cabin choose present
and
some of them go steamboat 1st

is national day
is holiday too,
so...
we go out 'hang gai'
with yunxi,yinfang,yuenchian,chuipei,michell,yunxuan,my brother,pu_xien,wenloon n jonathan
we watch PCKthe movie at 1pm
very very funny~
then,
they go living cabin choose present
and
some of them go steamboat 1st
“全家照”
sei puxien
hate ur head arkh...
haiz,me lo no see properly~
“高樓大廈”
huh...
our present
chuipei,michell,mine
guess guess which one i choose?
the middle 1~
this one...
hahax
then,
we go to capcom...
we watch jp playing
(all same pose one)
at around 5pm,
tty&ALZQ
cum out from cinema...
then,
we went home at 5pm...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
the 1st day of holiday,
i went back to batu pahat!
on sunday,
i also go popular to buy novel。
(got discount leh,20%)
i choose 2 books.
my brother also buy 五本尋寶記
(30%)
on monday,
i go batu pahat,square one,MBO cinema
to watch vampire suck
it was very funny
really funny la~
got "lady GaGa" too...
today,
tuesday,
i go to d other popular
also buy 2 books
but
no discount~
Sunday, August 29, 2010
secret recipe...
Saturday, August 28, 2010
deserts...
cake
cheese cake
moose
gues what is this?
apple or french fried?
answer is apple...
it is apple slice...
it taste good~
play...moon
today go jp's house
play game lo
only 4ppl go to his house only
xingwei, bingyu ,yunxi and me
so...
got a little bit boring...
we play wii
also sienz
d monopoly i "pokgai" arkh
bad luck
then...
we play tennis and boxing
at 5.30pm go home
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
cheh
today no 2 moon want
bluff ppl want
害我挨了两天的睡眠时间。。。
charm..
play game lo
only 4ppl go to his house only
xingwei, bingyu ,yunxi and me
so...
got a little bit boring...
we play wii
also sienz
d monopoly i "pokgai" arkh
bad luck
then...
we play tennis and boxing
at 5.30pm go home
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
cheh
today no 2 moon want
bluff ppl want
害我挨了两天的睡眠时间。。。
charm..
Sunday, August 22, 2010
friendship♥
我喜欢你♥ ♥我超喜欢你♥你开心,让我知道♥你伤心,让我知道♥你担心,让我知道♥…………你细心,让我知道♥你爱心,让我知道♥♥哎呀~不管你变猩猩还是看星星都让我知道!! ♥因为…朋友,我好喜欢你噢!!♥ ♥★收到此信息者,你听好!!不管你要发给男男女女老老少少仔仔囡囡三姑六婆喜欢/讨厌的人也好,一定要发给20个人!! ★☆不发或......删除者就会。。。→异性避开你→男/女友甩你→朋友说你坏话→朋友不理你→一辈子当第三者等等。。。☆千万不要怪我喔~我也是受害者…回传代表他/她很喜欢你喔
剪刀石头布..¨やHO.噢,伱输了我赢了! v>.
吃醋 因 為 我 喜 歡 你,上課睡覺 因為想夢到你,生 氣 因 為我 在 乎 你 , 發 呆因 為 太 想 你 , 傷心 只 因 為 不想失去你 ...傳 給 20個 人 , 明 天 就會 有人 跟 你 告 白 . 如 果沒 傳 出 去將 會 永 遠 孤 單 , 朋 友就傳 回來 唷今 晚 會人 說 {我 ♥ 你 } =ˇ= 很 靈 如 果 你 不 把這個 東 西傳 送 給 所 在 你 名 單上的人<<沒傳出去你會失去你最愛的人!!
T …….............. LOADING..... ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒99%... ERROR !! Impossible to delete the friendship and the love with you..... You're big file in my ♥ !! Send it to your friends and if you get 10 returns from your ...............……......friends.. That ……...mean......s you are... a true ...friend ... Friendforever :DD ♥
其实我们原来可以《简单爱》,只是《我听见有人叫你宝贝》,虽然《我知道》我有了《对手》但我希望你能《越来越爱》我,你却说我《想太多》也不《够爱》你,我就象一个《傻傻的》《笨蛋》。。。可是我又《不得不爱》你,所以我只好《默默》祝福你和你的《情人》象《honey》一样粘像《甜甜圈》一样甜。。。我会为你们吹出《幸福的泡泡》为你们《庆祝》,可是我们《依然是朋友》吧?我会把我们的爱情当做《童话》般的《恶作剧》我会偷偷《爱你》 。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。 把这信息传发给七个好朋友。。。在一个星期内就会有喜欢的人跟你告白。。。不发将会单身七年。。。谁叫我不希望你单身呢!
DELETE YOU FROM MY LIFE??? Password:******* ....... PLEASE WAIT ……..............
LOADING..... ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒99%... ERROR !! Impossible to delete the friendship and the love with you..... You're big file in my ♥ !! Send it to your friends and if you get 10 returns from your ...……...............……......friends.. That ……...mean.........s you are... a true ...friend ...
Friendforever :DD ♥
米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修❤把这封信息发给自己的朋友/老公/老婆/妹妹/哥哥/姐姐... 把这封信息留言在他们的涂鸦墙上吧 ~ 如果有人回发你,代表哪个人现在很想你...... ;⋯⋯不准小气不发哦,因为我要你幸福 ~ :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
剪刀石头布..¨やHO.噢,伱输了我赢了! v>.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
吃醋 因 為 我 喜 歡 你,上課睡覺 因為想夢到你,生 氣 因 為我 在 乎 你 , 發 呆因 為 太 想 你 , 傷心 只 因 為 不想失去你 ...傳 給 20個 人 , 明 天 就會 有人 跟 你 告 白 . 如 果沒 傳 出 去將 會 永 遠 孤 單 , 朋 友就傳 回來 唷今 晚 會人 說 {我 ♥ 你 } =ˇ= 很 靈 如 果 你 不 把這個 東 西傳 送 給 所 在 你 名 單上的人<<沒傳出去你會失去你最愛的人!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
T …….............. LOADING..... ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒99%... ERROR !! Impossible to delete the friendship and the love with you..... You're big file in my ♥ !! Send it to your friends and if you get 10 returns from your ...............……......friends.. That ……...mean......s you are... a true ...friend ... Friendforever :DD ♥
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
其实我们原来可以《简单爱》,只是《我听见有人叫你宝贝》,虽然《我知道》我有了《对手》但我希望你能《越来越爱》我,你却说我《想太多》也不《够爱》你,我就象一个《傻傻的》《笨蛋》。。。可是我又《不得不爱》你,所以我只好《默默》祝福你和你的《情人》象《honey》一样粘像《甜甜圈》一样甜。。。我会为你们吹出《幸福的泡泡》为你们《庆祝》,可是我们《依然是朋友》吧?我会把我们的爱情当做《童话》般的《恶作剧》我会偷偷《爱你》 。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。 把这信息传发给七个好朋友。。。在一个星期内就会有喜欢的人跟你告白。。。不发将会单身七年。。。谁叫我不希望你单身呢!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
DELETE YOU FROM MY LIFE??? Password:******* ....... PLEASE WAIT ……..............
LOADING..... ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒99%... ERROR !! Impossible to delete the friendship and the love with you..... You're big file in my ♥ !! Send it to your friends and if you get 10 returns from your ...……...............……......friends.. That ……...mean.........s you are... a true ...friend ...
Friendforever :DD ♥
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤ 米修 ❤米修❤把这封信息发给自己的朋友/老公/老婆/妹妹/哥哥/姐姐... 把这封信息留言在他们的涂鸦墙上吧 ~ 如果有人回发你,代表哪个人现在很想你...... ;⋯⋯不准小气不发哦,因为我要你幸福 ~ :)
Subscribe to:
Posts (Atom)







